MCU INAEM
Buscar en nuestras Bases de datos y Catálogos

Carné

fotocarne1.jpg

 

Para que serve o noso carné de usuario?

Se queres acceder a algúns dos servizos básicos que che ofrece o CDT, necesitas estar rexistrado como usuario ou investigador. Para rexistrarte, debes cubrir o seguinte formulario e envialo ao CDT. En poucos días comunicarémosche o teu número de usuario.


Carné de usuario del CDT (Usuario general e Investigador)

Si quieres acceder a los servicios de préstamo, incluido el préstamo en línea de grabaciones teatrales TEATROTECA - y reproducción que te ofrece el CDT,  necesitas estar registrado en la modalidad de Usuario general o Investigador (ver abajo). En pocos días te comunicaremos tu número de usuario y tu clave de acceso.


Carné de usuario de la TEATROTECA (ESO-BACH.) (Docentes ESO y Bachillerato)

Si quieres acceder a la sección ESO y Bachillerato del servicio de préstamo en línea de grabaciones teatrales TEATROTECA, precisas estar registrado en la modalidad de usuario Docente de ESO y Bachillerato (ver abajo). En pocos días te comunicaremos tu número de usuario y tu clave de acceso.


Modalidades:

Carné de usuario

  • Profesionais do teatro (autores, actores, directores, escenógrafos, figurinistas, iluminadores, produtores, distribuidores...).
  • Estudantes que estean cursando licenciaturas ou equivalentes relacionadas coas artes escénicas, en calquera das súas vertentes.
  • Membros de grupos de teatro afeccionado legalmente constituídos.


Carné de investigador

  • Todos os membros das Academias Nacionais españolas e das institucións análogas españolas ou estranxeiras.
  • O persoal docente adscrito a universidades e escolas de arte dramática oficialmente recoñecidas, españolas, iberoamericanas ou da Comunidade Europea.
  • Os investigadores do CSIC, Instituto Cervantes e de institucións análogas españolas ou estranxeiras.
  • Estudantes de terceiro grado e doutores.
  • Os membros do Consello Nacional de Teatro.


Pase temporal

Os usuarios que non cumpran os requisitos mínimos para a obtención do carné obterán un pase temporal de quince días, renovable mentres dure a investigación. O pase dará dereito á consulta das bases de datos e fondos do CDT, pero non ao servizo de empréstito nin ao de reprodución de fondos.

Aqueles usuarios que desexen obter o carné sen cumprir ningún destes requisitos, entregarán un currículo profesional que será estudado por unha comisión de valoración


Duración:

O carné terá validez durante un período de tres anos.

Relacionados
Sala

Nuestra sala de investigación cuenta con equipos informáticos multimedia y cabinas audiovisuales. Aquí puedes consultar cualquier tipo de fondos del CDT.

Consulta

Contacta con nosotros para acceder a la consulta de nuestras bases de datos, así como a los servicios de reproducción y préstamo.

Préstamo

Para acceder al préstamo de libros y grabaciones es necesario estar dado de alta en la Base de Datos de Usuarios del CDT.

Reproducción

El CDT pone a disposición de sus usuarios la reproducción de los documentos que actualmente se encuentran en sus fondos.

Buscando
Detener la búsqueda